بهترین مقالات و مطالب مفید و خواندنی از هر جا

این وبلاگ شامل بهترین مقالات و مطالب مفید و خواندنی از هر جایی خواهد بود

بهترین مقالات و مطالب مفید و خواندنی از هر جا

این وبلاگ شامل بهترین مقالات و مطالب مفید و خواندنی از هر جایی خواهد بود

  • ۰
  • ۰

آیا همیشه از طراحی لذت برده اید ، اما هرگز در تکنیک های طراحی واقعی هرگز دست خود را امتحان نکرده اید؟ ترسیم چیزی است که ما واقعاً توصیه می کنیم همه حداقل در زندگی خود کمی تلاش کنند! هر هنر و مهارت را در زندگی تجربه کنید ، تمرینات زیادی را می طلبد ، اما وقتی می بینید که چگونه توانایی های شما به سرعت رشد می کند ، برجسته خواهید شد

 

1. موهای مجعد را بکشید

Creative Bloq به شما می آموزد که چگونه موهای فرفری و بافتی را که از یک خط موزون شروع می شود ، اندازه گیری کنید و بین دو موازی متراکم اندازه گیری کنید. آنها به روشنی با اضافه کردن یک خط wiggly کمی مبهم و ساختن رشته از آنجا ، چگونگی افزودن ابعاد و عمق به هر حلقه را ترسیم می کنند.

2. از دود زدن خودداری کنید

ویکی چگونه بهترین تکنیک برای جلوگیری از لکه های روی نقشه های شما را نشان می دهد ، به خصوص اگر ترجیح می دهید در مداد بکشید! این نکته برای همه مفید است ، اما برای هنرمندان دست چپ بسیار مهم است. افرادی که با دست راست خود ترسیم می کنند ممکن است اگر قطعه به اندازه کافی بزرگ باشد که باید به آن برسید ، کارهای خود را لکه دار کنند ، اما افراد دست چپ به زاویه ای می رسند که دستشان را بیشتر از مواقع بر روی سکته مغزی قرار می دهد.

 

 

3. آسمان و ابرها را بکشید
 

هنر در ساخت و ساز شما را در طی فرایند پر کردن کاغذ خود با یک اثر دودی و دودی راهنمایی می کند تا بتوانید به جای اینکه فقط بخش بالایی از نقاشی خالی ، مات و تخت. سیگار کشیدن با یک پارچه به شما کمک می کند تا کنترل بیشتری در مورد چگونگی یکنواخت کردن آن بخش از نقاشی به شما بدهد.

4- مداد خود را به درستی نگه دارید و کنترل کنید
 

Proko به شما یادآوری می کند که نگه داشتن مداد خود به درستی برای کنترل آن و انجام آن به روشی که می خواهید انجام دهید. بیشترین کنترل شما ، دقیق تر خطوط و جزئیات شما خواهد بود. آنها حتی به شما نکاتی راجع به زمان و زمان اعمال فشار هنگام ترسیم به شما می دهند.

 

 

5- خز حیوان را بکشید

Tuts Plus خاطرنشان می کند که رسم خز حیوانات اهلی همیشه به معنای تلاش برای جلب موهای انسان نیست. حیواناتی که کتهای خز دارند موهایی دارند که در لایه های ضخیم و اغلب ناهموار قرار دارند ، در حالی که موهای انسان راحت تر جریان می یابد و حرکت می کند. باور کنید یا نه ، این چیزها واقعاً می تواند در نحوه ترسیم هر رشته منعکس شود!

 

6. نور و سایه طرح

راهنمای Idiot به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از اشکال ساده و به راحتی تقلید می توانید فاصله و چشم انداز را در یک نقاشی نشان دهید تا نحوه تغییر سایه ها و نور بسته به نحوه قرارگیری شیء مورد نظر شما نشان داده شود.

7. میوه طرح

Scribble پیشنهاد می کند که از میوه به عنوان روشی برای ترسیم زندگی استفاده کنید ، به شما امکان می دهد اشکال ، سکته ها ، سایه ها و برجسته های خود را کامل کنید در حالی که هدف مطالعه شما هنوز در دسترس شما قرار دارد. اگر واقعاً می خواهید عمل کنید ، سعی کنید همان میوه را از زوایای مختلف ترسیم کنید!

 

8. یک چشم را بکشید

DragoArt به شما نشان می دهد که این ترفند با چشمان طراحی به درستی سایه می خورد ، بنابراین به نظر می رسد زندگی خاصی برای آنها به همراه دارد. اگر شما به سادگی و بدون توجه به تأملات و عمق یک طرح صاف و زاویه دار از شکل چشم را ترسیم کنید ، شخصی که شما ایجاد کرده اید به نظر می رسد که هیچ عمق و احساسی ندارد.

  • ۹۹/۰۳/۰۵
  • سامان سیرت نیکو

طراحی